Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

10 April 2017

Lelaki Haram Jadah

Bhai/DeeDee semua...

Ini masalah dah jadi kronik dalam masyarakat Melayu... maksiat, zina dan sumbang mahram dah jadi macam perkara normal... huhu... lepas ni mesti akan ader geng lebai sabitkan dengan kononnya gua melawan usul RUU 355... hahahaha

Paling gua sakit hati apabila yang kena pertuduhan dan hukuman hanya pada si perempuan jer... walhal kelahiran itu hasil dari kerja lahanat lelaki dan perempuan... Patut si lelaki yang membuntingkan perempuan tu juga dituduh bersubahat dibawah Kanun Keseksaan...

Patut lelaki jahanam si lahanat ni kena hukuman jugak yang kalu sabit kesalahan boleh kena hukuman mati mandatori...

Dalam RUU 355 pun takder klausa yang boleh menghukum lelaki lahanat bangsat ni... bukan tak boleh gunakan DNA dan RNA untuk semak siapa yang punya kerja...

Kan pakar DNA kita paling terbaek dalam dunia... dalam  pungkoq Saiful Bukhari pun depa boleh kesan DNA ... walaupun hanya ditusuk dengan plastik... huhuhu

Gampang la wei....

Huhuhu


05 April 2017

Selamat UMNO, Selamat PAS

Bhai/DeeDee semua...

Air muka kena la jaga... tak gitue kan... hahaha... yer la... kalu la tidak memang masak la kena kat UMNO dan PAS...

Kalu Speaker Dewan tak mau nak masukkan RUU 355 dalam senarai perbentangan di Parlimen... mesti UMNO akan kena tembak punya... Kalu masuk pulak dalam senarai.... tetiba Abdul Hadi memohon lagi sekali penangguhan... sure masak PAS pulak kena taji...

Hahaha... jalan selamat adalah dengan tetiba jer ader satu mangkuk masuk line buat potong stim... hahaha... siap mintak campurtangan Mahkamah dalam menghalang RUU 355 masuk dibahas... hahaha... atas alasan Subjudice .... hahaha...

Dah boleh agak dah ini plan yang akan digunakan... hahaha... inilah plan selamat..  Selamat UMNO dan Selamat PAS ..... hahahaha... thorbaek lar...

Dah bertahun dah rasanya gua up benda isu ni... bahawasanya takkan ada undang-undang berkaitan Agama dan Adat Resam Orang Melayu yang walaupun telah diluluskan oleh Parlimen yang boleh dilaksanakan tanpa mendapat persetujuan YDP Agong dan Majlis Raja-Raja...

Lu orang ingat semua Sultan dan Raja tu mau kan RUU 355 tue? Hahaha... kalu depa mau, tentunya ramai kaum kerabat depa yang kena hukum dulu... hahaha... sebab banyak mengarutnya... hahaha

Hahaha.... Selamat Pandikar... Selamat geng baju Melayu Pink.... hahaha

Hidup Melayu, Takbir..






19 March 2017

Salahkan Orang Lain Lah Pulak ...

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha... bab salahkan orang lain memang Pimpinan PAS nombor satu... salah sendiri semua buat tak tahu atau simpan bawah sejadah... hahahaha

Lawak siot...

Bab aper yang Pengerusi DAP Sarawak cakap tu gua memang setuju... sampai biler anak negeri Sarawak tak dapat peluang jawatan Persekutuan... bagi chan la kat depa peluang tu... dari amik anak semenanjung... baik Kerajaan latih anak tempatan anak negeri...

Aper masalahnya... adoi lah PAS ni... lembam betul lah..

Kerajaan Sarawak ada hak untuk mohon hak macam ni... lagi satu aaa... orang Semenanjung susah nak paham komposisi rakyat negeri Sabah dan Sarawak... macam mana mereka bertoleransi ... macam mana depa tak  rasis...

Geng Lebai memang terkenal ngan rasisnyer... hahaha... 




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja